If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Точно така е както е казал Дидо,ако купувате клеморед втора ръка да имате предвид че ако е с патрона ще ви трябва и контактния ключ за да го извадите и да си сложите вашия.
Kолеги,взех "клеморед" от колега във форума,който каза че го е пробвал и при завъртане на ключа на стартер след това той се връща в нормално положение.След монтажа му обаче, се оказва че ключа пак не се връща,единствената разлика между новия клеморед и стария е че новия клеморед е доста по стегнат и всичко изглежда нормално само с тази разлика че ключа не се връща на контакат след палене на стартер.Кажете какво друго би могло да бъде причина за не връщането на този прословут ключ.Понеже "младежите" са малко начинаещи шофьори, не могат да ми обяснят дали има поне минимален възвратен напън за да се ориентирам дали не проблема не е в някакво задържане на патрона и дали той не се нуждае от смазване.Та така,помощ!
Смазването на патрона крие известни рискове- пластините на секретна част може да са износени и леко клеясали и когато ги смажеш да се освободят и когато мушнеш ключа е възможно да не можеш въобще да го превъртиш. Все едно си сложил друг ключ.
Разгледай стария клеморед, връща ли.
Колега,нямам идея дали са им върнали стария клеморед,обаче категорично недопускам да не са им го сменили.Ще попитам все пак за стария дали са го взели.А колкото до патрона имам едно малко съмнение че е поизносен вече защото колата е карана доста градско и самата тя е на много километри,така че нормално е да има износване там.Аз все пак се чудя дали е възможно смазване там където е междината между кожуха и самия патрон.Интересно обаче е че когато карах колата ми се строи че ключа се връща много лесно от положение стартер на положение контакт а сега казват че е доста стегнат,дали и това не е някакъв своего рода проблем.
Предполагам, че лорда питаше затова дали самият клеморед има пружина, която да върща от положение "стартер". Може да има пружини и на патрона и на клемореда. Ако допуснем, че новият клеморед е изправен, то вероятно проблемът е в самия патрон.
Ето това ми беше изпратено и това е сложено,колегата ми обясни че има скъсана кабелна клема но всичко друго е добре.Правя уговорката че не съм разглеждал клемореда, тъй като беше изпратен директно в друг град ,при човек който щеше да пътува за Германия.
"Предполагам, че лорда питаше затова дали самият клеморед има пружина, която да върща от положение "стартер". Може да има пружини и на патрона и на клемореда. Ако допуснем, че новият клеморед е изправен, то вероятно проблемът е в самия патрон."
__________________
Колега ecotronic,нямам ниакакво понятие каква е конструкцията на патрона.Единственото което могат да направят там в момента по него, е да се смаже с WD40 или нещо подобно,за това и отправям питане дали някой има опит или такъв случай в практиката си . По принцип всякак може да се кара, но ме дразни, че точно главната причина да закъсат на път и да замине стартера не е отстранена
Не съм виждал много разглобени патрони, но тези които съм виждал нямат пружини, пружина има само в клемореда. Патрона си е като на секретна брава с устройство за заключване на волана
Хмм интересно,при мен този клеморед който взех както бях писал по горе си беше с патрона и ключа,връщаше се още при свалено състояние и наистина се движи по стегнато,а стария кокато даде фира се въртеше съвсем леко,без усилие.
Сега последно ми казват че "май" ключа почнал да се връща ама не до край.С тези дистанционни консултации въобще не ми е лесно.Остава да видим наистина ли ще се оправи или не.
Comment