Известие

Collapse
No announcement yet.

Ключа не се връща на контакт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    При 156 се натискат пластмасовите контри и клеморедът се изважда от леглото си. Не вярвам да е много по-различно при 166-цата.

    Нищо общо нямат,при 166 има винтче отгоре и излиза с леко завъртане,като кабела наистина е доста дълъг,буксата е някъде под волана.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #62
      Нали има ключалка с ключ и трябва да си прхвърля моята,та нея как да махна за да остане само това.
      http://www.axm-auto.com/image_displa...4_60624943.jpg

      Comment


      • #63
        Ако не се лъжа, патрона излиза като се завърти в определено положение с ключа. Потърси и в Капа форума, имаше теми.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #64
          Точно така е както е казал Дидо,ако купувате клеморед втора ръка да имате предвид че ако е с патрона ще ви трябва и контактния ключ за да го извадите и да си сложите вашия.

          Comment


          • #65
            Kолеги,взех "клеморед" от колега във форума,който каза че го е пробвал и при завъртане на ключа на стартер след това той се връща в нормално положение.След монтажа му обаче, се оказва че ключа пак не се връща,единствената разлика между новия клеморед и стария е че новия клеморед е доста по стегнат и всичко изглежда нормално само с тази разлика че ключа не се връща на контакат след палене на стартер.Кажете какво друго би могло да бъде причина за не връщането на този прословут ключ.Понеже "младежите" са малко начинаещи шофьори, не могат да ми обяснят дали има поне минимален възвратен напън за да се ориентирам дали не проблема не е в някакво задържане на патрона и дали той не се нуждае от смазване.Та така,помощ!

            Comment


            • #66
              Смазването на патрона крие известни рискове- пластините на секретна част може да са износени и леко клеясали и когато ги смажеш да се освободят и когато мушнеш ключа е възможно да не можеш въобще да го превъртиш. Все едно си сложил друг ключ.
              Разгледай стария клеморед, връща ли.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Колега,нямам идея дали са им върнали стария клеморед,обаче категорично недопускам да не са им го сменили.Ще попитам все пак за стария дали са го взели.А колкото до патрона имам едно малко съмнение че е поизносен вече защото колата е карана доста градско и самата тя е на много километри,така че нормално е да има износване там.Аз все пак се чудя дали е възможно смазване там където е междината между кожуха и самия патрон.Интересно обаче е че когато карах колата ми се строи че ключа се връща много лесно от положение стартер на положение контакт а сега казват че е доста стегнат,дали и това не е някакъв своего рода проблем.

                Comment


                • #68
                  Предполагам, че лорда питаше затова дали самият клеморед има пружина, която да върща от положение "стартер". Може да има пружини и на патрона и на клемореда. Ако допуснем, че новият клеморед е изправен, то вероятно проблемът е в самия патрон.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #69
                    Ето това ми беше изпратено и това е сложено,колегата ми обясни че има скъсана кабелна клема но всичко друго е добре.Правя уговорката че не съм разглеждал клемореда, тъй като беше изпратен директно в друг град ,при човек който щеше да пътува за Германия.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      "Предполагам, че лорда питаше затова дали самият клеморед има пружина, която да върща от положение "стартер". Може да има пружини и на патрона и на клемореда. Ако допуснем, че новият клеморед е изправен, то вероятно проблемът е в самия патрон."
                      __________________

                      Колега ecotronic,нямам ниакакво понятие каква е конструкцията на патрона.Единственото което могат да направят там в момента по него, е да се смаже с WD40 или нещо подобно,за това и отправям питане дали някой има опит или такъв случай в практиката си . По принцип всякак може да се кара, но ме дразни, че точно главната причина да закъсат на път и да замине стартера не е отстранена

                      Comment


                      • #71
                        Не съм виждал много разглобени патрони, но тези които съм виждал нямат пружини, пружина има само в клемореда. Патрона си е като на секретна брава с устройство за заключване на волана
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Това е важно да се изясни. Ако има пружина, която да връща патрона и която да е счупена, вероятно само смазване няма да помогне.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Тук аз се съмнявам дали няма задиране или задържане на самия патрон и дали е възможно и за препоръчване някакво смазване там?

                            Comment


                            • #74
                              Хмм интересно,при мен този клеморед който взех както бях писал по горе си беше с патрона и ключа,връщаше се още при свалено състояние и наистина се движи по стегнато,а стария кокато даде фира се въртеше съвсем леко,без усилие.

                              Comment


                              • #75
                                Сега последно ми казват че "май" ключа почнал да се връща ама не до край.С тези дистанционни консултации въобще не ми е лесно.Остава да видим наистина ли ще се оправи или не.

                                Comment

                                Working...
                                X